Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 6, 2012
Image Size
1,012 KB
Resolution
1440×954
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,245
Favourites
1,034 (who?)
Comments
32
Downloads
76
×
Commission for Moreatari by eevee-moon Commission for Moreatari by eevee-moon
^ ^
Add a Comment:
 
:iconaoihaneul:
AoiHaneul Featured By Owner Feb 2, 2013
omg amazang! ^^ she's so pretty :3
Reply
:iconimpact358:
impact358 Featured By Owner Dec 25, 2012
it's very pretty. i like how you did her dress.

this may be a stupid question, but is she a princess?
Reply
:iconeevee-moon:
eevee-moon Featured By Owner Dec 25, 2012
Thank you ^ ^ and nope she isn't
Reply
:iconimpact358:
impact358 Featured By Owner Dec 25, 2012
Yeah...I thought not. Kinda hard to tell seeing how she looks like she's dressed like one, almost, and that I noticed she has a tiara in her hand.

Thanks anyway.
Reply
:iconeevee-moon:
eevee-moon Featured By Owner Dec 25, 2012
yeah, and that's what I want the girl to be, making her dressed like a princess ^ ^
Reply
:iconimpact358:
impact358 Featured By Owner Dec 25, 2012
I completely understand. Is it difficult doing drawings like that?

I kinda find it hard to do when trying to do drawings like that, only it would be rawness out then colored out in colored pencils. (I haven't done any yet but hopefully soon.)
Reply
:iconzurushi:
Zurushi Featured By Owner Dec 12, 2012
Beautiful!
The dress and color is just lovely! ♥
Reply
:iconsacana456:
sacana456 Featured By Owner Dec 8, 2012
looks really cool ;)
Reply
:iconbabyvfan:
babyvfan Featured By Owner Dec 7, 2012
Nice work
Reply
:iconpererhia:
PereRhia Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist General Artist
Lovely, and the rose color scheme works perfectly.
Reply
:iconmjrs12:
mjrs12 Featured By Owner Dec 7, 2012  Student Traditional Artist
is very nice :3
Reply
:iconlittleraisins:
LIttleRaisins Featured By Owner Dec 7, 2012  Student General Artist
sooooo cute<3
Reply
:icongoldengirl954:
GoldenGirl954 Featured By Owner Dec 7, 2012
How pretty! :aww:
Reply
:iconimagomouse:
ImagoMouse Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist General Artist
she's so lovely
Reply
:iconrosey-mae:
Rosey-Mae Featured By Owner Dec 7, 2012  Student Digital Artist
:la: She's amazing! :D
Reply
:iconlordxjinx:
LordXJinx Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow you're good
Reply
:iconeevee-moon:
eevee-moon Featured By Owner Dec 7, 2012
thank you ^ ^
Reply
:iconalex321432:
Alex321432 Featured By Owner Dec 7, 2012
I might use this as a character in my comic book, Although she wont be a princess, i like the hair.
Reply
:iconeevee-moon:
eevee-moon Featured By Owner Dec 7, 2012
thx for like that hair ^ ^ i like that too
Reply
:iconalex321432:
Alex321432 Featured By Owner Dec 8, 2012
What did you make it on
Reply
:iconmisswildchild:
MissWildchild Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is just awesome!
Reply
:icondarth-sparrowhawk:
Darth-Sparrowhawk Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist General Artist
Gorgeous. I'd love a dress like that.
Reply
:icongurgleguy12345:
GURGLEGUY12345 Featured By Owner Dec 7, 2012
Whoa. That's awesome~ And the style looks so familiar... Kind of like..."Durarara!!", I guess?
Reply
:iconeevee-moon:
eevee-moon Featured By Owner Dec 7, 2012
LOL really? thx ^ ^
Reply
:icongurgleguy12345:
GURGLEGUY12345 Featured By Owner Dec 10, 2012
I THINK that's the one I'm thinking of...
Reply
:icondragonic-demonic:
Dragonic-Demonic Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Writer
Cute!
Reply
:iconstrangelyisolated:
StrangelyIsolated Featured By Owner Dec 6, 2012
Very lovely. c:
Reply
:iconbuneep:
buneep Featured By Owner Dec 6, 2012
It's beautiful eevee-moon! ♥
Reply
:iconeevee-moon:
eevee-moon Featured By Owner Dec 7, 2012
thank you ^ ^
Reply
:iconnatsuthegreat:
Natsuthegreat Featured By Owner Dec 6, 2012
Pretty ^^
Reply
:icondragonquestwes:
DragonQuestWes Featured By Owner Dec 6, 2012
One of the best works I've seen from you yet! :meow:
Reply
:iconeevee-moon:
eevee-moon Featured By Owner Dec 7, 2012
thank you ^ ^
Reply
Add a Comment: